Friday, September 5, 2008

ALHAMDULILLAH



Salam semua...Alhamdulillah...Syukur kepada yang maha Esa mengurniakn aku kejayaan ini.Usaha aku selama ini berbaloi..Tak sia-sia aku bersengkang mata,belajar tak mengira waktu...Berdoa siang dan malam..Terima kasih buat mak dan abah yang selalu mendoakn kejayaan aku..tak lupa juga buat teman-teman seperjuangan..Tahniah juga buat teman2yang berjaya dan untuk yang kurang berjaya banyakkan bersabar,tabahkan hati..



Dalam kegembiraan aku namun terselit sedikit kesedihan..teman rapat aku takde rezeki...aku doakan liza sentiasa tabah,kuat semangat dan redha dengan takdir untuknya.aku sayangkan dia..rasa sedih sangat nak tinggalkan dia.

1 comment:

My SeCReT iDeNTiTy said...

hmmmm..sedih nk tinggalkan liza sorang je ke...

sedihnya dia dah nak balik...